Hostelworld.com

Grupo de 15 ou mais?

Contacte directamente a nossa equipa de Viagem em Grupo para uma melhor solução para o seu grupo.

Comentários: Anónimo

Localização Holanda, Género Mulher, idade 59

Go Sapa Hostel, Sapa, Vietname
7.7
10 Ago 2017

Centrale ligging, leuke terrassen waar je kunt zitten met uitzicht. Kamer groot, netjes, maar heel vochtig. Wij zaten in de twee persoonskamer beneden. Ontbijt karig en relatief duur.

• 6.0Relação qualidade/preço
    • 8.0Segurança
    • 8.0Localização
Heart Boutique Hotel, Hanói, Vietname
9.4
9 Ago 2017

Fijn hotel midden in de oude wijk, super centraal gelegen. Wij hebben geen overlast gehad van lawaai. Ontzettend aardig, behulpzaam personeel. Ze wezen ons steeds op alle 'gevaren': juiste taxi nemen, zakkenrollers etc. Het ontbijt is heel verzorgd en er is veel keuze. Het aantal stopcontacten was beperkt en de laadsnelheid ook laag, maar daar tegenover stond wel een heerlijk groot bed, shampoo etc in de badkamer en elke dag een flesje water en koffie/ thee voorziening.

• 10.0Localização
    • 10.0Pessoal
    • 10.0Ambiente
Jade Hotel, Hué, Vietname
10.0
4 Ago 2017

Super fijn hotel met ontzettend gastvrij personeel. Airco werd aangezet voordat je naar de kamer ging, je kreeg een verfrissingsdoekje en drankje bij aankomst. Heel behulpzaam met alles. Ontbijt was het beste dat we in heel Vietnam hebben gehad. Het hotel is ook centraal gelegen. Prima eten ook. Wij hebben daar gegeten voordat we de nachttrein ingingen. Echt een aanrader.

• 10.0Localização
    • 10.0Serviços
    • 10.0Pessoal
    • 10.0Ambiente
    • 10.0Limpeza
Thinh Vuong Homestay, Hoi An, Vietname
8.6
31 Jul 2017

Rustig gelegen homestay met prima verzorgde, schone,nette en ook grote kamer. Goede en hete douche. De badkamer wordt nat, maar dat heb je vaker in Vietnam. De badkamer droogde wel erg snel. De eigenaresse vroeg ons of wij Vietnamese ontbijtjes wilden. Dat hebben we gedaan en dat was een feestje. Heel erg lekker en bijzonder waren de ontbijtjes. Fietsen te huur voor een dollar per dag. Prima fietsen. Het is even fietsen naar het centrum (15 minuten) en naar het strand (5 minuten). Aan te raden.

• 8.0Localização
Jasmine Guest House, Siem Reap, Camboja
7.4
27 Jul 2017

Schone grote kamer en prima badkamer. WiFi was goed. Wij sliepen op de tweede etage aan de achterkant en wij hebben geen geluidsoverlast gehad terwijl het hostel vol zat met jongeren die vrijwilligerswerk deden. Ontbijt was goed, maar werd wel later dan hoorde neergezet. Dat was niet handig als je snel op pad wilde. Jongeren ruimden hun zooi niet op en het personeel deed dat ook (te) traag. Daardoor bende in algemene ruimte beneden. Naar centrum moet je met tuk tuk. 3 dollar heen en terug.

• 8.0Relação qualidade/preço
    • 8.0Segurança
    • 6.0Localização
    • 6.0Limpeza

APP Hostelworld para telemóvel

Faça a sua reserva em movimento com a nossa aplicação móvel da Hostelworld.

Pesquisa e reserva mais de 33,000 propriedades em mais de 170 países, em qualquer lado.

Subscrição da newsletter

A submeter as suas informações

Obrigado por subscrever a nossa newsletter!

Subscreva o nosso boletim para receber as melhores ofertas de hostels e notícias diretamente na sua caixa de correio. Pode anular a subscrição em qualquer momento.

×